FAQ

Kategórie
 
 
 
 
 
Trhák týždňa
22.3.2021Do konca zostáva ešte:
 
 

FAQ

Ako nájdem v internetovom obchode konkrétny tovar?

Internetový obchod spoločnosti JOHN GARFIELD Vám ponúka nasledujúce možnosti vyhľadávania tovaru:

1. Kliknutím na jednotlivé položky hlavného menu „ženy“, „muži“, „deti“, „galantéria“, „doplnky“, zľavy“ a následne môžete použiť filter na hľadanie požadovaného tovaru.

2. Kliknutím na lupu, nachádzajúcu sa v pravom hornom rohu sa zobrazí pole pre vyhľadávanie, do ktorého je potrebné vložiť minimálne tri znaky, artiklové číslo (11-miestne), alebo názov produktu, značku, a pod.

Ako zistím dostupnosť tovaru v kamenných predajniach JOHN GARFIELD ?

Dostupnosť konkrétneho modelu môžete zistiť:

  1. Osobne na predajni.
  2. Telefonicky na telefónnom čísle +421903 416 337 alebo +421903 640 431.
  3. Mailom: eshop@johngarfield.sk

Môžem si znovu zobraziť naposledy prezerané produkty?

V sekcii „Navštívili ste“, ktorá sa nachádza v dolnej časti stránky, sú pre zobrazené Vaše posledné prezerané produkty.

 

Objednávka

Sú produkty zobrazené v internetovom obchode k dispozícii?

Všetky produkty, nachádzajúce sa v ponuke internetového obchodu sú k dispozícií. Po kliknutí na detail modelu je možné zistiť všetky dostupné veľkosti a varianty produktu. 

Ako postupovať pri objednávke v internetovom obchode spoločnosti JOHN GARFIELD SK s.r.o.?

  1. Požadovaný tovar vložte do košíka

Vyberte si z našej ponuky požadovaný tovar a vložte ho do košíka. Takýmto spôsobom si môžete vybrať niekoľko produktov. K tovaru, ktorý máte vložený v košíku, sa môžete kedykoľvek vrátiť a objednávku upraviť.

2. Prejdite do pokladne

Pokiaľ už do košíka nechcete pridávať žiadny ďalší tovar, môžete prejsť ku pokladni. Stačí v prostredí nákupného košíka kliknúť na tlačidlo „Dokončenie nákupu - Pokladňa“.


3. Registrácia/prihlásenie

Pokiaľ ste sa v našom e-shope ešte nezaregistrovali, systém Vás automaticky požiada, aby ste tak urobili. Ak ste sa u v minulosti zaregistrovali, prosím, vložte Vašu e-mailovú adresu a heslo.


4. Zvoľte spôsob doručenia

Tovar sa doručuje prostredníctvom Slovenskej pošty a/alebo kuriérskej spoločnosti, len na území Slovenskej republiky. Dodacia lehota sa obvykle pohybuje v intervale od 1 dňa do 2 týždňov (vo výnimočných prípadoch aj dlhšie). Počet dní, ktoré sú potrebné pre samotnú prepravu, určuje prepravca, pričom v prípade Slovenskej pošty je to spravidla do 1 týždňa.

5. Spôsob platby

Platbu môžete realizovať formou dobierky (v hotovosti pri prevzatí objednávky platíte kuriérovi) ale bezhotovostným prevodom na účet.

6. Kontrola
 

Pred odoslaním objednávky si v prehľade skontrolujte objednávku a Vami zadané údaje. Ak by ste chceli urobiť zmeny, je potrebné kliknúť na odkaz späť.

7. Odošlite objednávku

Pred odoslaním objednávky je potrebné potvrdiť, že ste sa oboznámili so Všeobecnými obchodnými podmienkami a Zásadami na ochranu osobných údajov a že s daným súhlasíte. Po kliknutí na tlačidlo „Objednať“ bude Vaša objednávka odoslaná. Následne dostanete e-mail potvrdzujúci Vašu objednávku.  

Zabudol som heslo.

Ak zistíte, že ste zabudli heslo (či už pri objednávaní alebo pri prihlasovaní), stačí, ak kliknete na tlačidlo „Zabudli ste heslo?“. Následne vložte do okna Vašu e-mailovú adresu, pod ktorou ste sa registrovali a tam Vám pošleme nové heslo. Niekedy je vhodné skontrolovať priečinok SPAM alebo reklama lebo e-mail mohol prísť do týchto priečinkov.

Mám zľavový kupón. Ako si ho môžem uplatniť?

Zľavu je možné uplatniť po vybratí požadovaného tovaru. Je potrebné prejsť do pokladne, v ktorej sa nachádza políčko „Ak máte kód ku kupónu na zľavu, vložte ho nižšie“. Kód zľavového kupónu vložíte do políčka a stlačíte tlačidlo „odoslať“

Ako zistím, že moja objednávka bola úspešne odoslaná?

Po odoslaní objednávky Vám zašleme potvrdenie na Vašu e-mailovú adresu. Taktiež si v rámci svojho zákazníckeho účtu môžete kedykoľvek skontrolovať stav objednávky. V prípade ďalších otázok sa môžete obrátiť na zákaznícky servis spoločnosti JOHN GARFIELD.

Kde nájdem Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu spoločnosti JOHN GARFIELD?

Všeobecné obchodné podmienky nájdete na našej stránke www.johngarfield.sk v spodnej časti pod odkazom „Obchodné podmienky“.

Dajú sa v spoločnosti JOHN GARFIELD kúpiť darčekové poukážky?

Áno. Darčekovú poukážku si môžete zakúpiť v ktorejkoľvek predajni JOHN GARFIELD.

Koľko zaplatím za doručenie zásielky?

Spoločnosť JOHN GARFIELD  poskytuje pri nákupe cez internet dopravu tovaru podľa aktuálneho cenníka, ktorý nájdete v nákupnom košíku.

Aký je poplatok za platbu na dobierku?

Pokiaľ si objednáte tovar na dobierku, zaplatíte za objednávku až pri preberaní Vašej zásielky. Poštovné ani poplatok za platbu na dobierku v našom internetovom obchode neplatíte.

Ako môžem reklamovať tovar zakúpený cez internet?

Informácie o reklamácií tovaru nájdete na našej stránke www.johngarfield.sk v sekcii „Reklamačný poriadok“.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia